MASZYNY ROLNICZE

EKO-TUNING CIĄGNIKA KOMBAJNU A MOŻE HARVESTERA?

Tą ofertę kierujemy do wszystkich użytkowników maszyn rolniczych i leśnych, którym zależy na poprawie efektów pracy tj, między innymi skróceniu czasu pracy poprzez wzrost wydajności maszyny i realnemu zmniejszeniu spalania, które przekłada się na znaczne oszczędności. Jeżeli zależy Ci na optymalizacji czasu i kosztów w swoim biznesie to dobrze trafiłeś. 

Jak to robimy?

Zmodyfikujemy oprogramowanie zawarte w sterowniku silnika (ECU) które zarządza jego pracą (tzw. mapa), tak by dostosować je do indywidualnych potrzeb użytkownika na podstawie przeprowadzonego wywiadu. U nas nie ma katalogów mocy. Dlaczego? Ponieważ nie korzystamy z gotowych rozwiązań, a tworzymy je pod klienta i jego sprzęt w zależności od tego do czego mu służy(np. orka, siewnik, transport ładunku itp.) i w jakich warunkach pracuje (obciążenie, prędkość obrotowa silnika, teren itp.)

wyprogramowanie układu adblue w kombajnie new holland

Czy jest to bezpieczne?

Nie od dziś wiadomo że każda maszyna wyposażona w silnik spalinowy wymaga regularnego serwisu i przeglądów okresowych. Regularne wymiany filtrów, oleju itp gwarantują użytkownikowi wieloletnie działanie sprzętu bez zbędnego naruszania portfela. Co w momencie gdy zwiększymy moc i moment obrotowy? Czy to prawda że silnik ulegnie szybszej eksploatacji? Czy należy o niego szczególnie dbać? Otóż nie i wbrew powszechnemu przekonaniu wystarczy trzymać się dotychczasowych przeglądów. Dlaczego? Najprostszym wytłumaczeniem tego faktu jest polityka sprzedaży stosowana przez producentów np. ciągników, w których przy jednym modelu w silniku tej samej pojemności mamy do wyboru kilka wariantów mocy. Ściślej mówiąc silnik o tej samej pojemności wyposażony w te same wtryski, tą samą turbosprężarkę posiada inne oprogramowanie stąd różnica mocy. Dlaczego producenci stosują taki zabieg? Odpowiedź jest bardzo prosta – za mocniejszy sprzęt trzeba więcej zapłacić.

Jak sprawdzamy parametry maszyn?

Najpierw diagnoza parametrów w czasie rzeczywistym czyli podczas pracy silnika zaawansowanym diagnoskopem. Następnie pomiar obciążeniowy mocy i momentu obrotowego silnika poprzez wałek zdawczy na dedykowanej hamowni zarówno przed jak i po podniesieniu mocy. Nasza HAMOWNIA WOM jest w stanie zmierzyć moc silnika do 580 KM.

Dezaktywacja ADBLUE/SCR FAP/DPF EGR

W razie awarii kosztownych ,,ekologicznych” systemów w jakie wyposażone są nowsze maszyny służymy profesjonalnymi rozwiązaniami które bezpowrotnie rozwiążą problem. Edytujemy pamięć sterownika w celu trwałej dezaktywacji.

Gwarancja

Na wszystkie nasze usługi wystawiamy fakturę VAT i pisemną gwarancję na okres 24 miesięcy.