USUWANIE ADBLUE, WYŁĄCZANIE ADBLUE, WYPROGRAMOWANIE ADBLUE

Jak bezpiecznie usunąć adblue i na czym to polega?

na czym polega programowe usuwanie adblue i jak bezpiecznie przeprowadzić ten proces?

Usuwanie adblue polega na wyłączeniu wszystkich elementów układu adblue z pamięci flash sterownika silnika ECU. Wymaga modyfikacji oprogramowania sterownika silnika(kody DTC odpowiadające za układ, mapy dozowania adblue, emulacja poziomu mocznika), która pozwala dezaktywować AdBlue bez wpływu na osiągi i pracę pojazdu. W niektórych przypadkach konieczna jest również parametryzacja bądź kodowanie względnie programowanie innych sterowników w pojeździe takich jak DCU (Dosing Control Module) czy ACM ( Aftertreatment Control Module). Usuwanie adblue jest to proces odwracalny i bezpieczny, a dodatkowo eliminuje konieczność uzupełniania płynu AdBlue i likwiduje komunikaty błędów na desce rozdzielczej. Obecnie na rynku mamy sytuację w której w niektórych wersjach sterowników silnika nie mamy możliwości ich odczytu ani zapisu. Wtedy procesem usuwanie adblue nazywamy montaż odpowiedniego dla danego typu pojazdu emulatora który zastępuje kompletny system SCR emulując jego poprawną pracę,

Spis Treści

Czym Jest AdBlue i Jak Działa?

AdBlue to specjalny roztwór mocznika (32,5% mocznika), stosowany w pojazdach z układem SCR (Selective Catalytic Reduction), który umożliwia redukcję emisji tlenków azotu. Wysoka skuteczność systemu pozwala pojazdom z silnikiem Diesla spełniać rygorystyczne normy emisji spalin, a tym samym ogranicza negatywny wpływ pojazdów na środowisko. Choć AdBlue odgrywa kluczową rolę ekologiczną, może być przyczyną problemów technicznych i dodatkowych kosztów.

Cena Usunięcia AdBlue

Koszt usunięcia AdBlue zależy od modelu i marki pojazdu oraz stopnia zaawansowania technologii. Zwykle waha się od 800 do 2000 zł w przypadku samochodów osobowych. Cena usunięcia AdBlue w maszynach budowlanych i rolniczych jest wyższa – wynosi od 3000 do 7000 zł.

Jakie Są Korzyści z Usunięcia AdBlue?

  • Brak Konieczności Uzupełniania Płynu AdBlue: Obniża koszty eksploatacyjne.
  • Eliminacja Ryzyka Przejścia w Tryb Awaryjny: Awaria systemu AdBlue nie wpływa na działanie pojazdu.
  • Brak konieczności wymiany kosztownych podzespołów.

Alternatywy dla Usunięcia AdBlue

Zamiast usuwania AdBlue można zadbać o regularny serwis układu SCR. Stosowanie wysokiej jakości paliwa oraz odpowiednia technika jazdy mogą również przedłużyć żywotność systemu.

Gdzie Przeprowadzić Usuwanie AdBlue?

Usunięcie AdBlue wymaga doświadczenia i specjalistycznego sprzętu, dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnych warsztatów. Nasi specjaliści oferują kompleksowe usługi usunięcia AdBlue w dużych miastach Małopolski i Śląska, takich jak Kraków, Katowice, Tarnów, Bielsko-Biała, Gliwice, oraz wiele innych.

Podsumowanie

AdBlue to istotny element w nowoczesnych pojazdach Diesla, ale jego awaryjność i koszty eksploatacji mogą stanowić problem. Usunięcie systemu AdBlue jest bezpiecznym i odwracalnym rozwiązaniem, które pozwala obniżyć koszty utrzymania pojazdu i poprawić komfort jazdy. Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści pomogą Ci w przeprowadzeniu bezpiecznego i skutecznego usunięcia systemu AdBlue!

 WYPROGRAMOWANIE ADBLUE CZYLI PROGRAMOWE WYŁĄCZANIE ADBLUE

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom użytkowników pojazdów wyposażonych w powyższy system kolejną usługą naszej firmy jest kompleksowa diagnostyka i wyłączanie AdBlue we wszystkich pojazdach od samochodów osobowych poprzez ciężarówki, ciągniki, kombajny, harvestery, koparki, ładowarki itp. maszyny. Za pomocą odpowiednich (w zależności od typu pojazdu) interfejsów diagnostycznych jesteśmy w stanie zdiagnozować i usunąć usterkę w pojazdach bądź maszynach wszystkich wiodących producentów.
W sytuacji gdy naprawa okaże się zbyt droga oferujemy wyłączenie systemu, po którym problem już nigdy nie powróci.

Usuwanie adblue jest najtańszą alternatywą na rozwiązanie wszelkich problemów z układem, dzięki temu można zaoszczędzić sporo pieniędzy i zapomnieć o problemie z adblue.

WYPROGRAMOWANIE ADBLUE

Nasza firma zajmuje się profesjonalnym programowym wyłączaniem układów AdBlue/SCR/DEF/DPF/EGR w pojazdach osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszynach rolniczych oraz budowlanych. 

Posiadamy wieloletnie doświadczenie oraz oryginalny sprzęt co umożliwia nam świadczenie usług na najwyższym poziomie.

Na nasze usługi udzielamy dożywotniej gwarancji.
Wystawiamy Faktury VAT

Usuwanie adblue

Teoretycznie, działanie systemu AdBlue w samochodzie z silnikiem Diesla wydaje się banalnie proste. Do układu wydechowego wtryskiwana jest mgiełka wodnego roztworu mocznika, znanego jako AdBlue. Ten preparat wchodzi w reakcję chemiczną z rozgrzanymi spalinami, co prowadzi do redukcji szkodliwych dla środowiska tlenków azotu.

Jednak łącząc to z mechaniką auta, ma to niewiele wspólnego z działaniem samego silnika. Działanie układu dozującego AdBlue łączy się głównie z interwencją w układzie wydechowym. Czym więc tłumaczyć fakt, że wielu kierowców, zwłaszcza tych za kierownicą ciężarówek i maszyn, łączą swoje negatywne uczucia z układami SCR (dozującymi AdBlue) i decydują się na ich wyłączenie?

  • Po pierwsze, łącząc fakty, AdBlue to wodny roztwór mocznika. Słowo “wodny” łączymy z problemami podczas mrozów. Kiedy temperatura spada poniżej 10 stopni Celsjusza, roztwór zaczyna zamarzać. Układ SCR ma wbudowane grzałki, ale łącząc to z rzeczywistością, czasem one ulegają awarii i nie działają, gdy samochód jest zaparkowany.
  • Po drugie, łącząc płyn AdBlue z korozją, można zauważyć, że wiele elementów układu przechowywania i dozowania tego płynu wykonane jest z tworzyw sztucznych. A tworzywa, łącząc to z doświadczeniem, nie są wieczne, zwłaszcza gdy są narażone na zamarzanie.
  • Po trzecie, łącząc ekonomię z praktyką, musimy podkreślić, że tankowanie AdBlue stało się droższe. W ciężarówkach zużywa się go w dużych ilościach.
  • Po czwarte, łącząc to z przepisami, producenci są zobowiązani konfigurować układy AdBlue w taki sposób, żeby ich awaria lub brak płynu uniemożliwiały dalszą jazdę. Jeśli więc łączymy awarię układu z koniecznością naprawy, samochód musi zostać przewieziony do serwisu.

Obsługiwane Marki Samochodów Osobowych:

  • VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) – Wszystkie modele
  • PSA (Peugeot, Citroen, DS Mobiles, Opel, Toyota z silnikiem PSA) – Modele z DCM6.2, DCM7.1A, DCM7.1B, MD1CS003 również po 2021 roku
  • BMW – Włącznie z najnowszymi modelami na sterowniku MD1
  • Mercedes – Wszystkie modele również sprinter 2.0 OM654 oraz 3.0 OM656
  • Opel – Wszystkie modele włącznie z nowym DelcoE98
  • Mazda
  • Renault/Dacia – Wszystkie modele włącznie z MD1CS006 oraz MD1CS016 nowy Traffic 2.0 i Talisman 1.7
  • FCA (Jeep, Fiat, etc.)
  • Ford
  • Kia
  • Nissan
  • Toyota

Pojazdy Dostawcze:

  • Iveco – Wszystkie modele włącznie z nowymi modelami 2022
  • Mercedes – Wszystkie modele
  • Renault – Wszystkie modele włącznie z SID321
  • Ford – Wszystkie modele włącznie z SID 212, SID212EVO również bez dcu
  • Mitsubishi Canter Fuso
  • PSA – Włącznie z nowym Boxer, Jumper, Traveller, Spacetourer, Expert, etc.
  • VW/MAN – Crafter, TGE, etc. włącznie z DCM6.2V
  • Fiat – Wszystkie modele włącznie z Ducato 2022 9DF HW001 i 002 przez OBD

Maszyny Rolnicze (Ciągniki, Ładowarki, Kombajny):

  • New Holland – Wszystkie modele T4-T8, TL, CX, TC włącznie z zablokowanymi StageV po 2020 roku
  • Case – Maxxum, Luxxum, Puma, Steiger, Magnum, Quadtrack, Axial Flow
  • Steyr – Wszystkie modele
  • Claas – Arion, Axion, Xerion, Lexion, Tucano, Jaguar, Trion
  • Massey Ferguson – Seria 4700-8700 kombajny Activa, Beta, Delta
  • Valtra – Seria N, T, S
  • Fendt – Seria 3-9 kombajny C, E, L, X
  • John Deere – Seria 5-9
  • Merlo – Wszystkie ładowarki na silniku Deutz
  • Deutz-Fahr – Seria 4-7 Agrofarm, Agrotron, Agroplus
  • TYM – Na silniku Doosan
  • Challenger – Wszystkie na silniku SISU
  • Zetor
  • Kubota
  • McCormick

Maszyny Leśne:

  • Ponsse
  • Komatsu
  • John Deere
  • Gremo
  • Rottne

Usuwanie Adblue Ciężarowe:

  • MAN – TGX, TGA, TGS, TGM, TGL
  • DAF – 105XF, CF, LF45, 106XF
  • Iveco – Stralis, Eurocargo, Trakker
  • Volvo – FH, FL, FE, FM
  • Renault – Premium, Magnum, Midlum, Kerax
  • Scania – R, P, G, T
  • Mercedes-Benz – Atego, Actros MP2, MP3, MP4, Antos, Arocs
  • Iveco – Hi-Way, Hi-Road, Hi-Street, Eurocargo, Stralis

Budowlane:

  • JCB
  • Komatsu
  • Caterpillar
  • Doosan
  • XCMG
  • Bell
  • Hamm
  • Wirtgen
  • Mecalac
  • Vogele
  • Liugong
  • Hitachi 
  • Bomag
  • Bobcat
  • Terex
  • Yanmar
  • Manitou
  • New Holland
  • Case
  • Kalmar
  • Kobelco
  • Volvo
  • Liebherr

Oferujemy profesjonalne usługi usuwania AdBlue w samochodach w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach oraz w całej Polsce.
Jeśli masz problem z systemem AdBlue w swoim pojeździe i chciałbyś go skutecznie usunąć lub naprawić, to jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.

Nasz doświadczony zespół specjalistów zajmuje się skutecznym wyłączaniem AdBlue, niezależnie od marki czy modelu samochodu.
Bez względu na to, czy potrzebujesz dezaktywacji AdBlue ze względów technicznych czy praktycznych, mamy odpowiednie narzędzia i wiedzę,
aby to zrobić dokładnie i bezpiecznie.

Nasze usługi obejmują rozwiązywanie problemów z AdBlue w samochodach w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach oraz w każdym innym miejscu w Polsce.
Dzięki mobilnemu wyposażeniu możemy dotrzeć do Ciebie i przeprowadzić diagnostykę AdBlue w dogodnym dla Ciebie miejscu.

Gwarantujemy, że nasze metody programowego usuwania AdBlue są skuteczne i nie naruszają integralności pojazdu.
Nasi specjaliści dokładnie ocenią system AdBlue w Twoim samochodzie oraz przeprowadzą niezbędne czynności.

Jeśli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w temacie AdBlue w samochodach w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach
lub w dowolnym innym miejscu w Polsce, skontaktuj się z nami już dziś.
Jesteśmy gotowi pomóc Ci w rozwiązaniu problemu z AdBlue i przywróceniu sprawności Twojego pojazdu.